|
Magic The Gathering Forum, MTG, karty
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jajo
Administrator
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Sob 14:51, 28 Paź 2006 Temat postu: Tme Spiral |
|
|
Własnie mam w rekach talie całą z tej edycji i wpisze pare fajnych kart
w- to mana wody
ooo land ... dobra karta
to jest dobre tym zostałem rozjechany
Deep-sea kraken (7,WWW)
niemozna go bloczyc
supsend 9-2,W
6/6
to ma tam jakies super hiper zdolnosci ale niepamietam jak to szło
clockwork hydra (5)
wchodzi z 4 konterami kiedy atakuje lub blokuje usuwasz z niego coutera i zadaje wtedy 1 damage do krita lub playera, jesli tapniesz dodajesz +1/+1 counter na niego
0/0
clockspining (W)
baypack (3): mozesz zapłacic (3) podczas zagrywania tego spella kiedy sie uda (niezostanie zcountrowany) wtedy wraca ci do reki
wybierasz counter nawybranym permamencie lub zsuspendowanej karcie usuwasz ten counter lub dodajesz kolejny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
HyperFrosty
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob 18:38, 28 Paź 2006 Temat postu: Fajne karty z Time Spirala |
|
|
A więc...
zacznę może od legendy, którą się stosuje na wszystkich turniejach, stronach itp.
G-green-zielona mana
B-black-czarna mana
R-red-czerwona mana
U-bl U e-niebieska mana
W-white-biała mana
1,2,3...-mana bez koloru
1,2,3...-oznacza liczbę np. dla Suspend'a
L-land
T-tap
To są tylko podstawowe skróty
Przejdźmy do rzeczy
Jaya Ballard, Task Mage
Przede wszystkim karta ta jest kartą wędrowca, ale tu nie o to chodzi. Przede wszystkim karta warta swojej ceny (a nie jest ona mała). Nie chodzi tutaj o Manacost, który jest wyrafinowany, ale o umiejętności typowe dla RB czy UR. Zadawanie damage'a i niszczenie niebieskich creature'ów to naprawde dobry układ dla karty, chyba że skorzystamy z jej ostatniej umiejętności, która chyba nie wyjdzie dobrze dla Jaya'i.
Teferi, Mage of Zhelfir
Dla mnie ta karta w ogóle nie powinna wyjść w jakiejkolwiek serii. Przede wszystkim jest to karta wędrowca, a jak wiadomo wędrowcy nigdy nie byli na kartach. Poza tym, jego umiejętności i stosunek do many to po prostu Niebiosa. WSZYSTKIE TWOJE CREATURE'OWE SPELL'E MAJĄ FLASH ( mogą być zagrywane w każdym momencie, a creature'y przeciwnika TYLKO W JEGO TURZE. Dzięki tym umiejętnościom Teferi po prostu jest najlepszym niebieskim creature'em (apostrofy to po prostu oddzielenie pierwotnego słowa od końcówki), a może i najlepszą niebieską kartą. Niestety w praktyce jest rzadziej wykorzystywany na jego dziwny, aczkolwiek wywarzony manacost.
TEFERI JEST WIZYTÓWKĄ TIME SPIRAL'A
Sliver'y
To bue jest jedna karta, lecz typ creatury. Mówiąc krótko-sliver jes to rodzaj creatury, który wspomaga inne creatury z tym typem, nawet wroga. Ale jak je wspomaga? Powiedzmy tak:
All slivers have +2/+0
Ciekawie wygląda. Teoretycznie slivery nie są silne ze względu na to, że przeciwnik też je może mieć. Praktycznie są one jednak potęgą. Odzdziałując na siebie mogą ciągnąć combos za combosem. Wystarczy tylko troche...poexperimentować
Mechaniki
Split second-gdy czar z split secondem jest zagrywany na stos(miejsce, gdzie idą spell'e podczas ich zagrywania), gracze nie mogą zagrywać więcej spelli tak dlugo, jak ten czar długo jest na stosie. Mówiąc krótko, przeciwnik nie może preventować obrażen zadanych od takiej karty, nie może jej scounterować ani w żaden sposób odziaływać na ten spell
Buyback-odkupienie-np. buyback 3-jeśli spell z buybackiem resolve'uje się(nie zostaje w żaden sposób zatrzymany) i gdy koszt buyback'a został zapłacony, karta wraca do ręki jej właściciela
Flashback-np Flashback 5UU- gdy spell z Flashbackiem jest w graveyard'zie, możesz zapłacić Flashback cost. Możesz zagrać tym spellem, ale po jego zagraniu usuwasz go z gry zamiast do graveyarda
Storm-za każdy spell jaki był zagrywany w danej turze, kopiujesz spell ze storm'em tyle samo razy
Suspend-wyodrębniłem tą mechanikę ze względu na jej specyfikę-np. Suspend 5 - U- zamiast płacić manacost karty, możesz zapłacić koszt suspend (ten po prawej) i usunąć tą kartę z gry z tyloma time counter'kami, ile ma Suspend (liczba obok słowa suspend X-...). Na początku twojego upkeep'u, usuwasz jednego time counter'ka z tej karty. Gdy usuniesz ostatni, zagrywasz tą kartę bez płacenia jej converted manacost'u. W dodatku jeśli tą kartą była creature'a, dostaje ona Haste
Flash-możesz zagrać danym spellem kiedy tylko zechcesz
Narazie to wystarczy...przynajmniej mam taką nadzieję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|